12 Haziran 2011 Pazar

TATİL BAŞLARKEN

      Cuma günü itibarı ile finallerim ve neticesinde birinci sınıf bitti.Bütün bir sene çok yoruldum. Öyle ki;son zamanlarda stres ve sıkıntı miktarımdaki aşırı yükseliş şiddetli mide ağrıları ile dolu huzursuz ve gergin günler olarak bana geri döndüler.Kimseye, kimseden önce kendime bunu yapmaya hakkım olmadığını anladım.Yaşadıklarımdan ders çıkardım(yani umarım çıkarmışımdır zaman gösterecek).Neyse hepsi geçti gitti .Dün masamı bütün ders kitaplarından,çalışma notlarından,formüllerle dolu renkli postitlerden arındırdım.O da benim gibi rahatladı ,huzura erdi :)İçim huzurlu aklım selim; şimdilerde bir elimde laptop bir elimde kumanda ;bir yandan kanal değiştiriyorum bir yandan blog blog dolaşıyorum :)Tabii bu düzen böyle gitmez. Her anın hesabını vereceğimi düşününce bu tatili de bir şekle sokmanın gerekliliği kaçınılmaz!Herşeyden önce bu tatilde 'O'nu ,kelamını ve rasulünü daha iyi bilmek için gayret edeceğim bu konuda dünyalar tatlısı bir teyze de bana rehberlik edecek (inş. bu tatlı teyzeyi analatan bir post yazacağım).Ve bununla beraber uzun zamandır yeterli ilgi ve alakayı gösteremediğim kitaplarımla hasret gidereceğim :)İyi bir evlat ve abla olmak için samimi bir uğraş içine gireceğim.Velhasıl-ı kelam bu tatilden beklentilerim affola bu tatilde kendimden beklentilerim çoook.Bu uğurda karşılaştığım tatlı zorluklar,yaşadıklarım bloğumda olacak.Şimdilik bu kadar.

                                                                                                       selametle...

2 yorum:

esved dedi ki...

gecmiş olsun canım finallern bitmesi büyük keyif.. rahmet dolu bir tatil gecir ablacığınla :)

...hayal... dedi ki...

esvedcim öncelikle teşekkürler güzel temennilerin için ama sanırım ufak bir yanlış anlaşılma var abla olan benim :) bu yaz iyi abla olma denemeleri yapacağım :p