5 Ekim 2011 Çarşamba

Disney's Recess


       Günaydın !!! Bugün 6 Ekim İstanbul'un kurtuluşu , İstanbul'da ilk ve orta dereceli okullar tatil benim gibi bazı üniversite öğrencilerininde boş günü ya da Vatan caddesi kapalı zaten trafik felç diyerekten okulu asma günü :)
  Dün akşam çok yorgun olduğum için erkenden yatmıştım erken kalkmaya alışan bünyem sayesinde bugün 6:3o' dan sonra bütün çabalarıma rağmen uyuyamadım ve tabii pc başına geçtim birden bire çocukluğumda izlemeye doyamadığım çizgi filmlerden olan DİSNEY'S RECESSS aklıma geldi  ve hadi biraz nostalji olsun diyerekten üç bölüm peşpeşe izledim.Sonra da çok ihmal ettiğim bloğumu hatırladım ve geldim :) Eğer sizde benim gibi bu çizgi filmi sevenlerdenseniz Youtube'da bütün bölümleri mevcut :D
                                                                      tüm DİSNEY'S RECESS özlemi çekenlere iyi seyirler...

11 yorum:

gulce dedi ki...

çizgii filmlerr bızımmm unutulmazlarımızz amaa ben şeker kız candycıyımm:)) sabah sabah ıyıı geldıı .. bugun bır ara bulup bende bır kac bölum ızlmeke sanırım ruhumu tazeler..

nabrut fıdıllıoğlu dedi ki...

ben bu çizgi filmlere yetişemedim :)

...hayal... dedi ki...

gulce:candy'nin yeri bende de çok ayrıdır :) o bir fenomendi :)
nabrut:bence geç kalmış sayılmazsın :)

Ahu Türkyaşar dedi ki...

Bizim kızımla favorilerimiz: Calliou, Disney'in Klüp evi, Tamirci Manny, Bilim İnsanları, Winx, Tangled........ :)))

Nisan dedi ki...

wow! benim çocukken enn sevdiğim çizgi filmdi bu! nostalji yapmaya bayılırım bu tür konularda, ben de izleyeyim vaktim olursa=)
bu arada yakında süper bi dönüş yapacağım inşallah web siteme. ben de çok boşladım, tema falan değiştireceğim, beklerim :P

...hayal... dedi ki...

Ahu:yeni nesil çigifilmlerde çok güzel :) fırsat buldukça bende izliyorum yeni hero :Calliou :)

...hayal... dedi ki...

Nisan: on dakikalık bölümler halinde ben ingilizce için hergün bir tane izlemeye çalışıyorum.
Dönüşünü sabırsızlıkla bekliyorum :)

Adsız dedi ki...

türkçeleri yok mu :(

...hayal... dedi ki...

adsız: bilmiyorum belki vardır ama ben ingilizce izliyorum

Adsız dedi ki...

türkçesi olaydı iyiydi..

...hayal... dedi ki...

adsız : sende kim olduğunu belirtseydin iyiydi...