3 Kasım 2011 Perşembe

blogger cousins : )

Bu postu biraz sonra sizlere tanıtacağım blogger kuzenlerime armağan etmekten onur duyarım :)

 ''Bu blogda lisans ve yüksek lisans eğitiminde uzun yıllar çocuk yetiştirmenin teorisini okuyan bir uzmanın annelik pratiğini (taze taze) bulacaksınız, kızı büyüdükçe : )'' demiş sevgili kuzenim fazla söze hacet yok başta anneler ve anne adayları olmak üzere herkesin faydalanacağını düşündüğüm bu bloga yukarıdaki linkten ulaşabilirsiniz.
 


taze taze bir blog bu. Bizim ailenin en renkli kişiliklerinden birine ait :)
Benim ısrarlarım neticesinde blog aleminde yerini aldı.Bir kimyager adayının    kendisine özgü uslubuyla hayatından kesiteler bulacağınız bu bloğu okurken çok eğleneceksiniz!!!
  
tüm kuzenlerimle aramızdaki ilişki her zaman çok özel ve güzel olmuştur(maşallah).Onlar benim önümde güzel örneklerim, rol modellerimdir daima neyse şimdilik bu kadar  bu başlı başına bir post konusu 
                                                                                    görüşmek üzere...

5 yorum:

Z.B.S. dedi ki...

Vayy...kuzen şımartıyosun beni:)) Bu arada resme bayıldım.

Aysenur DINC dedi ki...

Yaşasın blog kardeşliği:)
bu arada; aramıza HOŞGELDİN ve şımarma kuzen:)

Z.B.S. dedi ki...

Çok duygual yaa..gözlerim yaşardı:))
Aman tamam şımarmayız:))

nabrut fıdıllıoğlu dedi ki...

ÇOK UZUN ARA VERİYORSUN AMA:))

...hayal... dedi ki...

NABRUT:İnşallah bundan sonra daha sık yazacağım,yorumun çok mutlu etti beni aynı zamanda yazma şevkimi de arttırdı :)