5 Kasım 2011 Cumartesi

bu post bayram tebriği içerir : )


Hayatımızı tek düzelikten kurtaran, gittikçe azalsa da miktarı heyecanlarından, çokça şuurumuzu tazeleyen, bizleri bir araya getiren bayramlar iyiki varlar diyor herkeslerin  :)  kurban bayramını tebrik ediyorum. 


Yukarıdaki resim kızkardeşim Zeynep'e ait.Hep çok yetenekli gördüğüm ve belki güzel sanatlar da okur diye  ümit ettiğim Zeynep bu resimle beni biraz sükut-u hayale uğrattı :( adeta kendimi gördüm bu resimde üç boyutu resme aktaramama, nesnelerin ebatlarındaki dengesizlik, konumlandıramama (arabayı kastediyorum sanki yolda gitmiyor da binaya çıkıyor :) ) ...Teselli kaynaklarım; rengarenk perdeler ve beyaz bulutlar : )
 Hmm birde aklıma gelmişken teşrik tekbirlerini unutmayalım!!!

6 yorum:

nohut oda dedi ki...

:)) hemen ümidini kaybetme duzelir onlar..
sizede iyi bayramlar

nabrut fıdıllıoğlu dedi ki...

bu bayram iyi bayramlar postu yerine buraya bir mesaj bırakayım dedim .
çok güzel bir bayram olsun.
sevgiler:)

Z.B.S. dedi ki...

Resimden çıkarılacak sonuç: Her zaman perdeleri kapalı tutmalıyız:)

Ahu Türkyaşar dedi ki...

İyi bayramlar.

Nisan dedi ki...

olur öyle aradaa :) ben çok beğendim resmi.
bu arada, i am back:))

...hayal... dedi ki...

hoşgeldin : ) yazını okudum ama parolamı unuttuğum için yorum yazamadım yeniden parola alırkende yine güvenlik uyarısıyla karşılatım :( kontrm olmadığı için mesajını da yanıtlayamadım :( neyse canm gönüller bir olsun :)