24 Kasım 2011 Perşembe

benimde artık vize haftam var : )


Takip edenler bilir geçen sene bir yandan üniversite birinci sınıf öğrencisiyken diğer taraftandan da üniversite sınavlarına yeniden hazırlanıyordum .Biraz yoğun bir süreç oldu benim için hatta bloğumu da bu süreçte rahatlamak ve hiç tanımadığım insanlardan destek almak  üzere aktif hale getirmiştim.Bu sene gerçekten benim yılım oldu ; bloğumu açtım , çok güzel insanlarla tanıştım ve o güzel insanların teşvikleri dualarımla birleşti hayallerime kavuştum .Yıldız'da bir sene hazırlık bir sene de lisans eğitimi aldıktan sonra çok istediğim bölüm için herşeye sıfırdan başladım.Artık ben bir DİYETİSYEN adayıyım : ) ve yeniden birinci sınıfım.Yani daha uzun yıllar kutsal öğrencilik mesleğine devam edeceğim.Yeni üniversitemde vize haftası uygulaması var(sınav haftası ders olmuyor) ve üstüne üstlük benim alıştığım iki vize bir final uygulaması yerini bir vize bir finale bıraktı.Herşey yolunda ve ben şu an vize haftasında olmama rağmen gayet mutluyum : ) İnşallah şimdiki gibi istekle ve keyifle geçiririm önümdeki dört seneyi  ve sonrasında da kendine ve çevresindekilere faydalı bir diyetisyen olurum : )
Yarın sınavım olduğunu düşünürekten bu postu burada noktalıyorum ...
Dualarınızı da bekliyorum!!!


12 yorum:

nabrut fıdıllıoğlu dedi ki...

ayyyyyy çok sevindimm..
Allah gönlüne göre versin.
soru bir hangi okul özel olmazsa tabi:)
üzülme beni biliyorsun işte hala
öğrenciyim:)
demek diyetisyen haa..öğrendiğin her şeyi bizede öğret:)

nabrut fıdıllıoğlu dedi ki...

hayrırlısı olsun.
tesettürlü bir bayan için daha da rahat bir meslek senin adına çokkk sevindim

...hayal... dedi ki...

NABRUT:sorunu cevapladım :p yok hiç üzülmüyorum zaten :) inşallah gününde birinde mesleki şeylerde olur burada :)

Ahu Türkyaşar dedi ki...

Öğrenciliğimi özledim görünce. Kolaylıklar dilerim :)

...hayal... dedi ki...

AHU: teşekkürler... benimde hiç şüphem yok ileride bugünleri çok özleyeceğimden :)

ikibocekbircicek dedi ki...

sınavlarında başarılar canım. ALLAH yardımcın olsun .... bu meslekte önün çok açık :)))) dört yıla kadar zayıflayamazsam görüşelim :) sevgiler

...hayal... dedi ki...

ikiböcekbirçiçek:teşekkür ederim...inşallah en kısa zamanda istediğiniz kiloya kavuşursunuz ileride bende formunuzu korumanız konusunda yardımcı olurum :)

Z.B.S. dedi ki...

Yahu kuzen insan bir vizesi bir finali olduğu için sevinir mi yaa?? Böyle vize haftalarında entel entel blog yazmak falan...vize haftası insanın depresyon haftasıdır... Şaka bir yana vizelerin varken mutlu olabilmek iyi bişey :)) Allah bozmasın.

...hayal... dedi ki...

kuzen iki vizeden sonra seviniyor işte :) aaah ah keyiften eser kalmadı şimdi :(

çalıkuşu dedi ki...

Allah kolaylık versin. ne güzel insanın hayallerinden vazgeçmemesi...

Adsız dedi ki...

sana sınavlarında başarılar diliyorum. öğrenci öğrencinin halinden anlar :) ben de okudum okudum yetmedi hala okuyorum :) çalışıyorum bir yandan.. öğrencilik en güzel meslek :))

...hayal... dedi ki...

çalıkuşu: teşekkür ederim bitti bile vizeler :)

esotron: hehe okumak güzel :) Allah hepimze faydali ilimler nasip etsin inşallah