6 Aralık 2011 Salı

Kılıç-kalkan

Şu an bademciklerimde ; bakteriler ve benim sevgili antikorlarım kılıç kalkan oynamakta bende tüm enerjimi ikiye bölmüş durumdayım. Enerjimin ilk yarısı ile klavyenin tuşlarına basarken kalan yarım ile de zap yapıyorum : ) Bakmayın bu hasta halimle böyle dalga geçtiğime gerçekten tüm enerjim bundan ibaret.Uzun zamandır bademciklerim şişmemşti .Bu mini hastalık beni çok eskilerle götürdü. Ben küçükken senenin yarısını şiş bademciklerle geçirirdim . Streptococcus bakterileri aramızdaki muhabbet çok eskilere dayanıyor anlayacağınız : ) Çok şükür ben büyüdükçe araya mesafe koyduk daha az görüşüyoruz artık kendileriyle.
Ne planlarım vardı dünle bugün için. Neyse artık seneye Muharrem'e kaldı.Başka planlarım da vardı blogla ilgili onlarda ertelenmek zorunda kaldı.Bir başyapıt projesi başlattım da...Herşeyin başı sağlık diye boşa dememişler.
Konuyla hiç alakası yok ama az önce Show TV'de başlayacak olan bir dizinin fragmanını gördüm ve RTÜK'ü aradım. RTÜK şikayet telefonları ile kanallara uyarı ya da ceza gönderiyormuş.Bu konu da hepimize görev düşüyor. İşte numara:444 1 178
Herkese sağlıkla günler..

8 yorum:

♥●• İzdihër •●♥ dedi ki...

Hey hayal .Your blog is so beautiful .

...hayal... dedi ki...

♥●• İzdihër •●♥ :thanks a lot :) I admire your blog :)
glad to meet you ;)

nabrut fıdıllıoğlu dedi ki...

hangi dizi tatlım.benim televizyonla pek aram yok kaçırdım sanırım:(

♥●• İzdihër •●♥ dedi ki...

Aselam alikum

Glad to meet you as well Lady :).
I am using Google translator for your blog .

I am glad you admire my blog.I would love to be your friend.

...hayal... dedi ki...

nabrut: MUCUK dizinin adını müzikal- gençlik dizisi daha yayına başlamadı bende yayına girmeden bir uyarayım istedim inşallah işe yarar eğer hep beraber aynı duyarlılığı gösterirsek
birşeyleri değiştirebiliriz bence

ikibocekbircicek dedi ki...

geçmişler olsun cicim :)benim minik kuzumda mikroplara virüslere mahkum hemencik iyileşiverin inş..

...hayal... dedi ki...

amin inşallah...
çocukların hasta olmasına hiç dayanamıyorum acil şifalar dilerim miniğe...

Z.B.S. dedi ki...

Ahh..canım kıyamam hastamı oldun sen?