23 Aralık 2011 Cuma

evimizin miniği

Dokuz yıl önce bugün katıldı minik kardeşim aramıza.Onun gelişiyle beş kişilik  orta büyüklükte bir aile olduk.Evimiz onun ağlama sesleriyle doldu.Mutfağımız emziklerle biberonlarla renklendi.Ağlaması bir tek salıncakta dindiği için evimiz bir de salıncak barındırır hale geldi.Hepimizin hayatında tertemiz miss gibi bebek kokan bir dönem başladı.Beş buçuk aylıkken emeklemeye başladığından bir dönem GONZALES lakabıyla yaşadı.Koltukların altında, dolapların içinde hiç beklenmedik bir anda beklenmedik bir yerde bir çift zeytin gözün bakışıyla karşılaştık : ).Bol gürültülü zor bir bebekliğin ardından sakin, uyumlu dünyalar tatlısı bir kız çocuğu oluverdi. Muazzam hayal gücüyle hepimizi evcilik oyunlarının içine aldı.Kimi zaman bakkal Mehmet oldu kimi zaman bakkal Mehmet'in oğlu,kızı...İşin ilginç yanı hiç bakkala gitmemiş olmasıydı. Aramızdaki on bir senelik farka hiç takılmadı. Üç yaşından itibaren yaştaşmışız gibi davrandı. Bu bilmiş halleriyle bazen kızdırsa da çokça güldürdü. Ve maalesef çok hızlı büyüdü.
     Daha dün gibiyken masal okuduğum  günler bugün kendi hikaye kitaplarını okuyor yatarken.Beraber izlediğimiz filmlerde yaptığı yorumlarıyla beni benden alıyor.Her ne kadar kendini çoook büyümüş görse de bizim gözümüzde minicik ;tüm evin küçükleri gibi. Dokuz değil on dokuz olsa da bir şey değişmeyecekmiş  gibi görünüyor.Annemle babamın en büyük zevki onu bir bebek gibi sevmek.Alışamadık bir türlü büyüyor olmasına. 
   Geçen gün bana kızmamam kaydıyla anlatması gereken bir şey olduğunu söyledi ,bu duruma çok bozulsam da (o böyle söyleyince kendimi çok sertmiş gibi hissediyorum)  aaa Zeynepcim tabii söyle dedim. Meğerse benim bloğumdan bahsetmiş arkadaşına , onun için arkadaşına bahsedecek kadar önem taşıdığını bilmiyordum burasının.Ve doğum gününde burada kendisine özel bir yazı görmenin onu çok mutlu edeceğini düşündüm.Başladım yazmaya lakin onun bizim içimizdeki yeri benim anlatabildiğimden çok  daha derin ve engin. O bizim evin miniği, prensesi,güneşi,neşesi...Ne yazsam bilemedim o bizim Zeynep'imiz birtanemiz.İyiki doğmuş evimize neşe, bereket,muhabbet getirmiş.
Hayırlarla dolu faydalı bir ömür duasıyla...
Sözün özü: seni çooooooook seviyoruz ZESBİ : )

6 yorum:

Ahu Türkyaşar dedi ki...

Çok duygulandım yazına. Allah bağışlasın ufaklığı. Dünyalar güzeli maşallah :)

Beşparasız dedi ki...

İyiki doğmuşsun Zeynepcim..Umarım Ailen için nekadar değerli olduğunun farkındasındır..vede çok şanslı olduğunun..Seni ve tüm arkadaşlarını öpüyorum..Tabi ablanında yüreğine sağlık bu güzel satırlar için :)

nohut oda dedi ki...

masallah zeynebe yas farkı olsada kız kardes gıbısı yoktur bende 2 tane var

Z.B.S. dedi ki...

Süper bir yazı kuzencim. Kalemine sağlık ayrıca partide güzeldi. Zeyneb'ime herşeyin en güzeli layık:))

ikibocekbircicek dedi ki...

mest oldum okurken...böle bi ablası olduğu için çook şanslı bu zeynep....
Allah hayırlı ömürler versin inş.

...hayal... dedi ki...

AHU: Amin :)iltifat için de Zeynep adına mercilerden bir demet gönderiyorum (;


BEŞPARASIZ:samimi yorumunuz Zeynep'i çook mutlu etti


NOHUT ODA: Biliyorum sizinde kızkardeşlerinizin olduğunu(blogdan) heralde sizde de bizdeki gibi yaş farkı var vee gerçekten kızkardeşe sahip olduğum için kendimi çok şanslı hissediyorum :)


Z.B.S. :Merci şekerim evet çok güzel bir parti oldu ve sende gecenin şanslısıydın yani (kağıt balon ve pasta anladın sen onu)



ikiböcekbirçiçek:çook teşekkürler ve koccaman bir amin