30 Ocak 2012 Pazartesi

bembeyaz bir sabaha uyanmak

                 
                Bir tatil gününde, daha tam açılmamış gözlerle camdan bakmak ; her tarafı bembeyaz görmek ve hemen bugün yapılacakları hayal etmek
: )
Bir kar topu savaşının ardından sevimli bir kardan adam yapıp şaheserle birlikte bol bol resim çektirdikten sonra evde  içimizi ısıtmak için sıcacık kahvelerimizi yudumladığımızı düşünüyorum ve   daha bu aşamada bile mutluluktan uçuyorum.
: D
Uzun bir aradan sonra şeker bloğum özlemişim seni , ama n'apalım tembel bir sahiben var işte.
.
.
.
Ama asıl güzellik; daha çocuklar tatil uykusunda ve manzaramda hiç ayak izi yok  işte bu kusursuz manzaraya bakmak paha biçilemez :)
   Herkese şuan lapa lapa yağan kar kadar beyaz ve güzel bir hafta diliyorum.



dibine not: Böyle soğuk havalarda belediye tüm evsizleri topluyor ve onlara sıcak bir ortam sağlıyor, açlıklarını gideriyor.Benim içim herzamankinden müsterih böye havalarda.


3 yorum:

Ahu Türkyaşar dedi ki...

İyi haftalar ve de iyi tatiller :)

ikibocekbircicek dedi ki...

benimde 7 aylık bebişimi alıp karlarda yuvarlayasım var ama cesaretim yok :))) şimdilik camdan oynayanları izlioz ... sevgiler

pipe dreams dedi ki...

insanın elinde bir de sıcak bir fincan kahve oldu mu..