20 Haziran 2012 Çarşamba

işte böyle



                 Kek yapmak için yumurtayla şekeri çırparken; yumurtadaki proteinlerin denatüre olduğunu ve karışımda oluşan hava kabarcıklarının ince bir tabaka proteinle kaplanarak kabarmayı sağlayacağını düşünüp bir de arkasından yumurtadaki proteinleri sayıyorsanız içinizden finalleri yeni bitmiş bir diyetisyenlik bölümü öğrencisisiniz demektir :)


Yukarıda yazdıklarım sanırım durumumu özetliyor evet sınavlarım yeni bitti ve ev hayatına dönüş yapmaya başladım.
Uzun süredir bloğumu güncellemediğimin farkındayım : (
Kimi zaman yazacak zamanı bulamıyorum, kimi zaman yazacak kelimleri.
Bazı zamanlarsa içimdeki yazma isteğini kaybediyorum.
Hal böyle olunca da sahipsiz kalıyor blogcuğum ...
Her ne kadar blog yazma konusunda bir istikrar yakalayamasamda blog okuma konusunda gayet başarılı bir performans gösteriyorum :)
Hergün 'reader ' dan bakıyorum neler yazmış blog arkadaşlarım diyerek. Ve yorum yazamadan kaçsam bile bilinki büyük bir keyifle okuyorum yazdılarınızı .
İşte böyle, 
Baki muhabbetle...

8 yorum:

ikibocekbircicek dedi ki...

HAYALCİİM, giriş paragrafı pek sewdim...
baki muhabbetle ...

nabrut fıdıllıoğlu dedi ki...

bense bir diyetisyenin bloğunda ilk paragraflar gibi bir çok şey okumayı istiyorum mesela:))

Z.B.S. dedi ki...

Blogumuzun tarzını değiştirmişsiniz, yakışmış :) Evet lütfen arayı fazla açmadan yazı yazmaya devam et :)

Adsız dedi ki...

ilk paragraf halindeki tek cümleyi okudum ve bittim :)
umarım iyi olmuştur final sonuçları.
sevgilerle..

UmutsuzEvKedisi dedi ki...

Kusura bakma bu postla alakasız ama sağ tarafta Jane Austen'in romanlarını sevdiğini gördüm :D
Hangi romanlarını okudun????

...hayal... dedi ki...

eveeet pek bi severim Austen'ın üslubunu :) pride&prejudice ' i en az üç beş kere,sense&sensibility 'i bir kaç kere okudum (lise son ve ing.hazırlık senelerimde çok okumuştum yaklaşık iki üç sene öncesi oluyor) ne ilginç şimdi okuduğum kitapların isimlerini hatırlamakta bile zorlanıyorum ...hmmm bir de persuasion 'ı okumuştum Austen'dan , Emma'yı OXFORD'un stage li kitaplarından okumuştum kısaltılmış olarak ...şimdilik aklıma bunlar geliyoo başka hatırlarsam söylerim inşallah :)

UmutsuzEvKedisi dedi ki...

:((( Ne güzel okumuşsun da Ben bi bitiremedim şu Pride&Prejiduce yi ya çok üzülüyorum 440 küsür sayfalık kitabın 308. sayfasından gerisini okuyamıyorum :(

...hayal... dedi ki...

okursun inş. korkma :) demek ki daha zamanı gelmemiş ...