9 Mayıs 2012 Çarşamba

7 gerçeğim ve bir ödülüm var


Çoook sevgili blog arkadaşım NABRUT  beni ödüllendirmiş lakin ödül almak öyle kolay iş değil önce hakkında yedi gerçek yazacaksın vire bismillah başlıyorum (inşAllah 7 tane bulabilirim)
1)Aslında bu gerçeği hep yazıcam yazıcam unutuyorum evet sevgili okurlarım yaklaşık bir yıldır diş teli kullanıyorum  çirkin Betty  gibi, neyse ki gözlüğüm yok :) inşAllah yakın gelecekte tellerimle vedalaşacağım.

2)Geldik ikiye; ben küçükken Tansu Çiller ile Mesut Yılmaz'ı evli sanıyordum :) o zamanlar koalisyon vardı ve  isimleri sürekli beraber söyleniyordu bende 5-6 yaşlarındaydım rakip partilerin liderleri olduklarını nereden bilebilirdim ki : P

3)Hazır konu çocukluktan açılmışken bir itirafta daha bulunayım : ben CALPOL'ün tadını çok severdim hani şu portakallı ve çilekli formları bulunan çocuklar için  ağrı kesici bir şurup olan CALPOL. Annemden gizli gizli içerdim ama abartmazdım çünkü korkardım ya bir zararı dokunursa diye, çok canım çektiğinde bir çay kaşığı CALPOL'ü afiyetle hüpletirdim : P

4)Şu yaşıma geldim hala sınavlardan önce elime birşeyler yazarım; bir formül, bir terim, bir tanım illa ki yazarım.Eğer yazmamışsam o sınavı yeteri kadar önemsemiyormuş hissine kapılırım.

5)Bir arkadaşım bulaşık makinesini Japon bir bilim kadının icat ettiğini söylediğinden beri bulaşık makinesini her açışımda eğer kadın yaşıyorsa Allah'ım hidayet ver diye dua ediyorum : )

6)Otobüste ya da herhangi bir toplu taşıma aracında yanımdaki kişi kitap okuyorsa ne okuyor diye illa ki bakarım arada bir de göz ucuyla kontrol ederim kaç sayfa okumuş diye : )

 7)Yaz yaz bitmedi son olarak da aklıma başka birşey gelmediği gerçeğini sizle paylaşıyorum ...


Şimdi sıra geldi benim ödüllendirdiklerime:Ela,  Z.B.S, bademlimon, LiveCillah, sungin, mavi kuş, smy, ZeyneBelle, Berre, ikizler, Ahu

ödülleriniz vatana millete hayırlı olsun.
 Ödülü alan kişi;  hakkında 7 gerçek paylaşacak, 11 kişiyi ödüllendirecek ve ödüllendirdiklerine hemen haber verecek ve bir de ödül yollayana teşekkür edecekmiş.


teşekkürler NABRUT...

10 yorum:

Ela dedi ki...

Kuzenden sanal ödül almak duygusunu tattırdığınız için teşekkür ederim Hayalciğim :)

nabrut fıdıllıoğlu dedi ki...

bulaşık makinasine bende acayip saygı duyuyorum:)
calpol seven çocukta enterasan:)

Z.B.S. dedi ki...

Vay be şahsıma hem ödül verilmiş hem de ismim koyu yeşil ile yazılmış. Çok müteşekkir oldum :)) ama şu hakkında 7 gerçek paylaşacak, 11 kişiyi ödüllendirecek ve ödüllendirdiklerine hemen haber verecek ve bir de ödül yollayana teşekkür edecek falan ne o sanki bu mesajı 5 kişiye yolla yoksa başına bir şey gelecek der gibi:)) Lütfen ya germe beni :)

...hayal... dedi ki...

ela:rica ederim efendim :)


nabrut: evet bazı ilginçliklerim vardı ve hala da var kabul ediyorum :)


Z.B.S:Eee bu işin raconu böyle kuzen,oyunu kuralına göre oynayacaksın :p

Z.B.S. dedi ki...

Doğru aslında haklısın ancak bu çok ağır oldu be kuzen :)

Ahu Türkyaşar dedi ki...

Çok çok teşekkür ederim :) Mesut Yılmaz-Tansu Çiller ikilisi süpermiş :)

sungin dedi ki...

hayalcim çok teşekkürler, bu ödül sebebiyle verdiğim araya > ara vereceğim galiba :) bu arada 6 numaralı hastalık bende de var, kısmî de olsa :)

...hayal... dedi ki...

ahu : :P



SUNGİN :sevgili sungin seni mecbur bırakmak istemem ama eğer gerçeklerini yazarsan büyük bir keyifle okuyacağıma emin olabilrsin :)

livechillah dedi ki...

aman aman, cok duygulandim :)
allah razi olsun :)

Adsız dedi ki...

"5)Bir arkadaşım bulaşık makinesini Japon bir bilim kadının icat ettiğini söylediğinden beri bulaşık makinesini her açışımda eğer kadın yaşıyorsa Allah'ım hidayet ver diye dua ediyorum : )"

Çok güldüm ama ben buna. Güzel yazı olmuş ellerine sağlık.

Yazı dilin de çok hoş Ama neden bu kadar seyrek yazıyorsun? :)

Sabırsızlıkla bekleyeceğim gelecek postlarını.:)