8 Mayıs 2012 Salı

ertelemek ...

                                                                                                                  
Herşey gayet olağandı.Okuldan geldim, bilgisayarımı açtım biraz blog okudum biraz pinterest de dolaştım vs vs vs. Sonra  maillerimi kontrol etmek için gmail'i açtım ve okul kütüphanesinden gelen mesaj bir anlık şok etkisi oluşturdu üstümde , iki hafta olmuş ben kütüphaneden  kitap alalı  ve tahmin edeceğiniz üzere sabahları akşama başlarım,akşamları ise yarın sabah başlarım diyerek erteleyip durmuşum okumayı. Ertelediğim sadece bir kitap değidi ; bloğa yazmayı, ders çalışmayı, rapor hazırlamayı, masamı düzenlemeyi, hatta bazen arkadaşlarımı aramayı bile sürekli erteleyip durduğumu fark ettim. Bir mail nelere kadirmiş.Önce bilgisayarımı kapattım ve masamı bir güzel düzenledim, sürekli yüksek basınç uygulayarak birşeyler daha sıkıştırdığım çöp kovamı boşalttım, ve bu dönem ilk defa günlük tekrar yaptım ; derste tuttuğum notları üsünkörü okumakla kalmadım önemli yerleri bir müsveddeye yazmak koşuluyla ciddi bir çalışma perfomansı gösterdim :),sonrasında içim huzurlu bir şekilde ertelenmiş kitabı başladım okumaya.Şimdi ise geçek bir blogger gibi gün içinde yaşadıklarımı bloğuma yazıyorum görevlerini yerine getirmiş bir insanın sahip olduğu mutlulukla  . Böyle zamanlarda hep yaptığım gibi yine bir dizi karar almayı da ihmal etmedim.Bakalım bu coşku ne kadar devam edecek yaşayıp göreceğiz artık :)Şu an tüm isteğim bir tutam istikrardan ibaret.
Doğru işlerde istikrarlı adımarla yürüyebilmek duasıyla...

8 yorum:

nabrut fıdıllıoğlu dedi ki...

Allah daim etsin ne deyim:)

ikibocekbircicek dedi ki...

aminnnnn:) hemen kalkıp ertelediğim kitabımı elime alıorum :))

...hayal... dedi ki...

nabrut : amin :)



ikiböcekbircicek:evet ertelemeden hemen başlayın okumaya :)

nabrut fıdıllıoğlu dedi ki...

bende mimin var tatlım :))

TUBA dedi ki...

Muhteşem ! arada farkındalığımızı artıran mailler , postlar şart :) teşekkürler paylaşım için :) sevgiler

Ela dedi ki...

"Sürekli yüksek basınç uygulayarak bir şeyler daha sıkıştırdığım çöp kovam" cümlesini bu yazıdaki favori cümlem ilan ediyorum :) Bu cümle ile çok basit şeyleri bile ertelemek suretiyle kendi hayatımızı boşu boşuna zorlaştırmamızı hatırladım sanırım. Kalemine sağlık!

...hayal... dedi ki...

nabrut : ayy bu mim zormuş kimki benim kahramanım ? inşallah cevaplayabilirim.


tuba:asıl ben teşekkiüe ederim, benden de kucak dolusu sevgiler...


Ela:senin de okuyan gözlerine sağlık kuzim :)

Ahu Türkyaşar dedi ki...

Çok doğru. Ben de her şeyi erteliyorum. Böyle yapmamak lazım. Hayat bitiyor.