1 Mayıs 2012 Salı

neden ''bir hayaldir yaşamak'' ?


    Yaklaşık üç-dört ay önceydi kuzenlerimle oturmuş sohbet ediyorduk. 
Konu bloglara geldi. Bloglar üzerine konuşurken psikolog kuzen gayet mesleğine yakışır bir edayla;
-Neden bloğunun ismi BİR HAYALDİR YAŞAMAK ?
dedi.
Sonra bir diğer kuzen :
-sen sebebini söylemeden önce biz kendi düşüncelerimiz söyleyelim 
dedi ve başladı bloğumun isminin neden bir hayaldir yaşamak olduğuna dair tahminlerini anlatmaya:
-Bence bir müslüman için dünya hayatı bir hayalden ibaret, biz bir hayalin içinde yaşıyoruz.Dünya ve dünya nimetleri gerçek değil ancak hayal olabilir 
dedi.Sonra bir diğer kuzen başladı anlatmaya :
-Öylesine güzel bir hayata sahibiz ki hayal kadar güzel , sağlıklıyız sevdiğimiz insanlar var, çok güzel bir aileye sahibiz bir başkası için hayal kadar güzel bir yaşamak bizimkisi, Elhamdülillah
dedi ve gözler bana döndü 
Ne diyeceğimi bilemedim onlar öyle güzel tahminlerde bulunmuştular ki keşke bunları düşünerek verseymişim bloğuma ismini diyerekten hayıflandım.Hayatı , hayal ederek yaşanılabilir hale getirmek mümkün  oluğu için bir hayaldir yaşamak diyebildim.Bu cevabı verdiğim sırada çok hastaydım ve yaşamak çok zor geliyordu o günlerde gözüme, şu sıralar baharın verdiği muhteşem yaşama sevinciyle bakınca hayata ; gökyüzünde uçan balinaları düşleyebildiğim için bir hayaldir yaşamak.


7 yorum:

Ela dedi ki...

Çok keyifli bir yazı ile dönüş yaptın sonunda :) Fotoğrafta bir harika... Bir ara seninle bu fotoları nereden bulduğunu konuşmak isterim; yazılarına çok uyumlu buluyorum da...

...hayal... dedi ki...

yazının kahramanlarından biri de sensin :) uzun zamandır aklımdaydı bu yazı :)) beğenmene çok sevindim kuzencim bilirsin yorumların her daim kıymetlidir benim için...
fotolara gelince internette çok gezinince çok resimle karşılaşıyor insan beğendiklerimi hiç vakit kaybetmeden kaydediyorum yeni bir yazı yazmadan önce arşivime bakıp uygun bir resim seçiyorum.

Ela dedi ki...

Çok teşekkür ederim zarif iltifatın için Hayal'im. Fotoğrafları arşivleyip sonra uygun olanı seçme işini de tuttum. Nice güzel yazılarında anılmak ve buluşmak dileğiyle, tekrardan kalemine sağlık :)

Z.B.S. dedi ki...

Çok şanslısın böyle kıymetli kuzenlerin olduğu için :)

...hayal... dedi ki...

Z.B.S: Farkındayım şekerim :)

gecekiyafeti.com dedi ki...

Hayat bazen gerçekten çok zor ama güzel tarafları da yok değil güzel bir blog eline sağlık


ben de seni bloğuma davet etmek isterim

sevgiler...

www.gecekiyafeti.com

nabrut fıdıllıoğlu dedi ki...

bende ödülün var:))