14 Nisan 2012 Cumartesi

poff!!!


                      Çoğu bitti azı kaldı ama fena halde sıkıldım bu sınav döneminden.
Sanmayın ki çok çalıştım.
Çalışmaya çalışmaktan sıkıldım.
Bir türlü istediğim  moda girememekten sıkıldım.
...
Sanırım ben hiçbir zaman bu sınava çok çalışmıştım diyemeceyeceğim : (
...
Her sınav döneminde olduğu gibi bu günlerde de ders çalışmak dışındaki herşeye karşı bir istek bir ilgi sormayın gitsin : P
Şimdilik böyle işte...
Gel 17 nisan gel, fazla bekletmeden gel

not:Allah'tan tıp, hukuk vb. zor bir bölümde değilim yoksa nice olurdu halim...

7 yorum:

**sema** dedi ki...

ben de sınav zamanlarımı hayatımda en çok uykumun geldiği günler olarak hatırlıyorum hep..:) bu moda girememek fena bişey.. Allah yardımcın olsun.. sevgiler..

ikibocekbircicek dedi ki...

ahhh seni okudukça üni günlerime dönüyomm ...sınav zamanları kitap okumalar,film izlemeler,doyumsuz ev muhabbetleri, ayyy tatlı yiyelim öle başlarız deyip pastane buluşmaları,,,,,, özledim kağıdı kalemi sınavı :(
sabırlar ve başarılar

Unknown dedi ki...

kolaylıklar sana:)
başarılar!

Ela dedi ki...

Sonunda 17 Nisan geldi!
Sana bak ne de çabuk geçti demeyeceğim. Çünkü çok iyi biliyorum ki içinde yaşayana, bekleyene öyle kolay kolay geçmez o günler. Yine de geçmiş olsun diyor, sonları güzel olur inşallah temennisinde bulunuyorum :)))

...hayal... dedi ki...

içten dilekleriniz ve güzel dualarınız için mercilerden bir demet :D

bensu dedi ki...

allah yardımcınız olsun sınav demek stres sıkıntı demek sizi çok iyi anlıyorum :( bende bloguma beklerim şimdiden teşekkürler,sevgiler...

http://bensukaya.blogspot.com/

Nisan dedi ki...

offff sınavlar :) hayatıma ait değilmiş gibiler. o 2-3 haftayı çıkarıp atıyorum resmen... inşallah iyi geçmiştir :)