2 Nisan 2012 Pazartesi

çok güzel birşeymiş ...

              İnsanın hiç tanımadığı birinden hediye alması çok güzel birşeymiş  : )
Yaklaşık beş dakika önce NABRUT'un gönderdiği hediyeyi elime aldım da :D
 Gözlemlerini çok sevdiğim NİLÜFER GÖLE 'nin bir kitabı çıktı paketten : )Geçen sene çok sevdiğim bir hocam sayesinde tanıdım Nilüfer Göle'yi. Hocam o kadar büyük bir hayranlıkla bahsetti ki bir an ben sosyolog olmalıymışım diye geçirdim içimden. Neyse sosyolog olma arzum körelse de(amatör sosyologluk yapıyorum şimdilerde) Nilüfer Göle'ye sevgim baki kaldı. Böyle de bir hikayesi var Nilüfer Göle'nin bende.

Çok teşekür ederim Nabrut beni ço...ok mutlu ettin.İnşAllah sende iki cihanda hep böyle mutlu ol.
Kucak dolusu sevgilerimle...

3 yorum:

nabrut fıdıllıoğlu dedi ki...

amin.bil mukabele.
umarım okumamışsındır bu kitabını:)
bir müslümanı sevindrimenin sevabını aldım ne mutlu bana.
kocaman öpüyorum.

Ela dedi ki...

Kitabı okuduktan sonra yorumlarını bizimle paylaşırsan sevinirim :)

...hayal... dedi ki...

nabrut: okumamıştım kitabı ve hemen başladım okumaya, elimde sarı fosforlu kalemimle okuyorum altını çize çize :)

ELA:inşAllah kuzen, öyle bir niyetim vardı zaten :)