15 Mart 2012 Perşembe

okul yolu...



 Çok hızlı ilerliyor zaman çok...
İkinci dönem  derslerim başlayalı bir ay olmuş biraz önce farkettim de.
Sanki daha geçen hafta çekmişim gibi geliyor bu fotoğrafı , halbuki ikinci dönemin ilk ders dönüşünde yorgun ve bitkin son adımlarımı atarken evime doğru ; bu iki minik hanımı görmüştüm.Onlarda okuldan çıkmış konuşa konuşa evlerine gidiyorlardı.Çok hoşuma gittiler telefonumda o an elimdeydi hemen bir resimlerini çektim.Sonra ne konuştuklarını merak edip, adımlarımı sıklaştırdım. Yorgunluğum azaldı birden : )
Evet konuştuklarını duyabilecek mesafeye geldiğimde ağır adımlarla kulak misafirliğine başladım.
Hayallerim yıkıldı blog.
Bu miniklerin sınıf başkanının konuşmadıkları halde tahtaya isimlerini yazmasından, Ayşe'nin tenefüste oyuncağıyla oynatmamasından, öğretmenin çok ödev vermesinden yakınmasını duymak isterdim.Ya da 
en sevdikleri çizgi filmin yeni bölümünü heyecanla beklediklerine dair cümleleri ufak bir tebessümle dinlemek isterdim. Ben isteye durayım onlarda muhteşem yüzyılın son bölümünden bahsede dursunlar : (. Haremi en çarpıtılmış haliyle birbirlerine anlatsınlar, cariyelerin Hürrem'e karşı ayaklandığını söylesinler, bende bilmediğim(!) tarihi öğreneyim.
Çok üzüldüm blog.
Oturup çocuklarıyla beraber malum diziyi izleyen  ailelere üzüldüm.
Böyle bir dizinin yayınlamasına üzüldüm.
Şimdi aklıma gelmeyen daha bir çok şeye üzüdüm.
Daha da yorgun bir halde eve geldim.
                                                                                                                                      

2 yorum:

Z.B.S. dedi ki...

Ne hale gelmişiz de haberimiz yokmuş, bak bende çok üzüldüm şimdi :(

elifini dedi ki...

yazık ben bile izlemeye değer bulmazken çocuklara nasıl izletiyorlar bu diziyi bilmem...