4 Nisan 2012 Çarşamba

bu baykuş gibi geçirilmesi gereken 10 gün


           Arkadaşlarım sosyal medyada ders çalışmaktan ne kadar sıkıldıklarından, vizelerin haftaya üstümüze üstümüze geleceğinden bahsederken, ben amaaaan ne kadar da abartıyorlar diyordum.
Abartmıyorlarmış.
Bu sabah sağdan soldan topladığım fotokopilere, slaytlara ve benim kendi çabamla tuttuğum ders  notlarına şöyle bir alıcı gözle bakınca acı gerçekle yüzleştim.
Yukarıdaki baykuş gibi kahve fincanlarıyla dolu uykusuz bir on gün beni bekliyor.
Benim gibi bir uykucu için kolay olmayacak biliyorum.
Bu yazı bitince laptop ' umla vedalaşacağım.
Modemi sökeceğim.
Bir süre buralarda olamayacağım.
Ya Allah deyip çalışmaya başlayacağım.
Şu son cümleleri yazarken hüzünlendim : P
Tabii ki;
Dualarınızı bekliyor olacağım...


4 yorum:

~♡ηυяѕαℓкιмι™ dedi ki...

ALLAH yardımcın olsun :)

Ela dedi ki...

:)
Hayalciğim,
Başarılar...
Kolaylıklar...
Veee hayırlı çalışmalar diliyorum...

Z.B.S. dedi ki...

Canım yaa ne dramatik ve içler acısı bir yazı olmuş. Allah kurtarsın kuzen ne diyeyim başka...

ikibocekbircicek dedi ki...

Allah yardımcın olsun.. sen yorumu gördüğünde hepsi geçmiş olacak :) sonuçlar seni mutlu etsin inşallah:)