21 Temmuz 2012 Cumartesi

ramazan hediyesi

           Birçok insan gibi arada benimde kafama takılır şu soru :''acaba müslüman bir ailenin çocuğu olarak dünyaya gelmeseydim hidayetime ne vesile olurdu? ''
Muhtelif cevaplar bulurum.

 Yukarıdaki video da bu cevaplardan biri. Her dinleyeşimde uzun bir yolculuğa çıkıyorum.
Yolun sonunda kendimi asr-ı saadette buluyorum.
Dinlemeye doyamıyorum.
Kuran'ın mucizesini çok başka hissediyorum.
Ben bu kadar etkileniyorum ama herkesin gönül teline dokunan şeyler farklı. Biliyorum. 
Belki sizde hissedersiniz benim hissetiklerimi diyerek size sunuyorum bu hediyeyi ...

8 yorum:

gulce dedi ki...

Allah Razı olsun..çok guzel bır paylasımm.. Masallah subhanallah etkılenmemek mumkun değil...

UmutsuzEvKedisi dedi ki...

hayal abla; özel nedenlerden dolayı blogu bir süreliğine kapattım daha sonra tekrar açıcam inşaAllah :)

UmutsuzEvKedisi dedi ki...

Hayal ablacım blogu açtım, kusura bakma yorumlarına daha yeni cevap verebildim :(

UmutsuzEvKedisi dedi ki...

Ne bu durgunluk hayal ablacım yaw! Yeni postlar bekliyoruz...

kirazçiçeği dedi ki...

selamün aleyküm öğrencidaş diyetisyen adayı adaş arkadaşım(bu biraz saçma mı oldu sanki??)evet senin blogunu bulduğumda kendimi yüksek bir dağdan atlamışım gibi heyecanlandım veee bütün postlarını geriye döndürerek okumaya çalıştım.peki nedir bu heyecan arkadaşım diyebilirsin evet söylüyorum en önemlisi benim gibi bir diyetisyen öğrencisi olmanın dışında benzer değerlere sahip olman ve bunlara artı uzun bir süredir blog açmak istemem ancak buna yanaşamam(belkide korkmam) belkide kendimi ifade etmekte güçlük çekiceğimi düşünmemdendir işte bütün bu sebeplerden dolayı hemen okumalıyım acaba kaçlı?benle aynı sene mi okula girdi?yada istanbulda mı okuyor?öyleyse hangi üni:?gibi bilimum soru kafamda fink attı durdu ve en sonunda bu yorumu bırakmaya karar verip birazcıkta cümle düşüklükleriyle saçmalamışım olabilirim ımm ne uzun bi yorum oldu bu böyle neyse işte böyle senle konuşmak işte bilgi alışverişinde bulunmak isterim tabisi senden istersen,inşaalah yorumumu görürsün ve cevap verebilirsin teşekkür ederim:))))DDD

...hayal... dedi ki...

aleyküm selam değerli meslektaşım,adaşım ve öğrencidaşım :)
öncelikle şunu belirtmek isterimki yorumun beni çooooook mutlu etti. Daha çiçeği burnunda bir diyetisyen adayıyım bu sene birinci sınıfı bitirdim İstanbul'da okuyorum 2011 girişliyim,2015'te mezun olacağım inşAllah :) evet sorularını cevaplamaya çalıştım şimdi soru sorma sırası bana geldi hazır ol soru yağmuru başlıyor!!!
bloğumu nasıl keşfettin? adaş olduğumuzu nereden biliyorsun? sonracığıma sen nerede okuyosun ?kaçıncı sınıfsın? şimdilik aklıma gelenler bunlar.
Gelelim blog açma konusuna sakın vakit kaybetme aç bir tane benden tam destek :) öyle çok sık yazamasm da bir yerlerde bir bloğumun olduğunu bilmek mutluluk verici ve blog sayesinde öyle tatlı öyle güzel insanlar tanıdım ki ... anlatamam :) bir sonraki yorumda görüşmek üzere :D

kirazçiçeği dedi ki...

ayyyyşş şu an sevincimi anlatıcak gerçekten birşey bulamıyorum ve bu sevincime doğrusu anlam veremiyorum ki birçok bloga yorum bırakmış hatta geri dönüşler almış olsamama rağmen senin geri dönem beni ayrı bir mutlu etti demekki karşılıklıymış demekle yetinebiliyorum ve yüzümde kocaman bir gülümsemeyle:D
şimdi adaş mevzusuna gelirsek adını bilmiyorum aslında adaş'tan kastım bölümün aynı olmasıyla bağdaştırmaya çalışıp uyuşmamasındandır:SSSama tabisi ismini öğrenmek isterim belki adaşızdır kim bilir:P
blogunu dün gece takip ettğim bloglardan olan kumbaramdaki kelimeler isimli blogda''acaba hamgi blogları takip ediyor''diye kurcalarken buldum deiyebilirim tamamen tevafukda denebilir:PPama çookk sevdim hatta bıraktım diğer blogları bütün gece seninkiyle oynadım desem mi acaba:PP
ivet meslekle ilgili sorulara gelirsek ben istanbulda medipol üniversitesi var bilmem bilirmisin 3.sınıf oldum bu yıl allahın izniyle öyle işte ve bende senin okulun hangisi acayip meraklardayım birde aynı okulmuş hobbaaa kim tutar beni:DD
bloga açmaya gelirsek gerçekten bu blog dünyasına girdiğimden beridir istediğim birşey ne biliyim çokça yazmak gerektiğini bu dünyada anladım tabi büyük bir gerçeklede karşılaştım 'kaçınılmaz sonum olan tembelliğim'daha nice sebepler ama hala çok istemekteyim birde teknik sorunlar mesela blogun nasıl açılcağı ve devamını muhtemeln anladın gibi sorunlr
yepp işte böyle evet biraz-cık uzun oldu ama artık okursun diye umut ediyorum ve tekrar konuşmak üzere inşaallah..(bu arada bende istanbulda oturmaktayımm belrtmek istedim:PP

...hayal... dedi ki...

yorumunu isteğin üzere yayınlamıyorum,yok estağfrullah tabii ki eklerim msn de çok kullanmıyorum ama olsun :) evet adaş olamasak bile yaştaş olduk :))) benim için de seni tanımak çok iyi olur bir dolu ortak noktamız var :)belki seminerlerde bienalllerde faln karşılaşırız :) neyse msn den görüşürüz inş .