26 Eylül 2012 Çarşamba

geçip giden bir yaz tatilinin anısına


Yeni ders yılı bütün ihtişamıyla başlayınca   benim sade,uzun ve tatlı  tatilimin  kıymetini anladım.
...
Önümüzdeki yaz tatillerinde staj olacağını ve sonra okulun bitip çalışma hayatının başlayacağını  fark ettiğimde  hüzünlendim.
Belki de bundan sonraki hayatımın en uzun yaz tatiline veda ettim.
Öyle çok gezmeli tozmalı bir tatil olmasa da huzurlu ve güzeldi sevgili tatilim.
Tatilde ;
 bütün gün evde olsan bile eğer kendine vakit ayırmak istiyorsan hızlı olmak
 gerektiğini öğrendim.
Yaşayarak bir kez daha gördüm ki ; zaman  benim peşimden koşmayacak hep ben onun peşinde olacağım. Şu satırları yazarken gözümün önünden bir vahşi doğa belgeseli geçti. Hani aslan ; ceylanların , geğiklerin peşinde koşar sürünün içindeki en yavaşı av olur ya hayat işte aynı böyle, bunu öğrendim. Bu duygusal yazıyı neden böyle kişisel gelişim içerikli  sevimsiz bir hale getirdim bilmiyorum.
Aslında sadece güzel bir yaz tatilini geride bırakıp yoğun bir seneye başladığımı söyleyecektim.
Mikrofonu eline alınca değinmedik konu bırakmayan okul müdürleri gibi oldum biraz :(
Konumuza dönüyorum ; canım tatilim seni şimdiden çok özledim
nokta

8 yorum:

ikibocekbircicek dedi ki...

hayalcim bu acı gerçeği farketmen kötü olmuş :(
yeni yılın hayırlı başarılı olsun :D
sevgiler

nabrut fıdıllıoğlu dedi ki...

kıyamam sana:)
ne yapalım her güzel şeyin sonu var:)

...hayal... dedi ki...

ikiböcekbirçiçek : er ya da geç bu gerçekle yüzleşecekim :( bütün güzel dualara kocccaman amin,çook teşekkür ederim :)




nabrutcuuuuum,sen kıyamasanda hayat bana kıyıyor :) itiraf ediyim tatil güzeldi hoştu ama öğrenciliği,tatlı koşuştururmacaları da özlemiştim :)

Z.B.S. dedi ki...

Canım yaa kıyamam sana şu müdür benzetmesine bayıldım :) Ama bende senle aynı duyguları paylaşıyorum. Hayat çok cani galiba.. pufff..

Nisan dedi ki...

ah tatil... :)) 2.haftadan ben de fazlasıyla özledim :)

...hayal... dedi ki...

z.b.s: aaah ah kuzicim :(


nisan: resmen beynim hamlamışım benim geçen sene çok rahattım ya..:( tatiiil,tatilimiz.

UmutsuzEvKedisi dedi ki...

Hayal ablam nerelerdesin.. Özletme kendini :(

...hayal... dedi ki...

umutsuz ev kedisi: ahh betülcüm biliyosun ben sizin gibi çalışkan değilim öyle ardı ardına döşeyemyorum postları...ama yarım bir yazı var onu bitireceğim inşallah