9 Şubat 2011 Çarşamba

Tembel blog sahibesi : (

     Garfield kadar olmasa da tembelim işte :( tembel ve hayalci.Bloğuma her gün yazacaktım (dersler başlayana kadar) öyle söz vermiştim kendime.Bir sürü de konu belirlemiştim kafamda ama peşimi bırakmayan tembelliğim en büyük engelim.İnşallah bir an önce azaltırım tembellik katsayımı; hayatımda bazı şeylerin hatta bazıyla sınırlı kalmayayım herşeyin düzene girmesi için çalışkan olmaya ihtiyacım var.Bir dizi karar aldım kararlarımı uygulamaya blok açma ile başladım umarım diğer kararlarımı da hayata geçiririm ve güzel neticeleri buraya yazarım :)  hayal ediyorum ve an itibarıyla çalışma aşkı ile yanıp tutuşuyorum işte bu yüzden BİR HAYALDİR YAŞAMAK !!!
NOT:Lazanyayı sevsem ve reenkarnaysona inanıyor olsam geçmiş yaşamımda Garfield olduğumu düşünürdüm :)

4 yorum:

Nisan dedi ki...

Genelde sınav dönemleri gibi sıkışık zamanlarda aldığım kararları tatilde hiiç uygulayamıyorum ben de. Bir bakıyorum akşam olmuş tek sayfa okuyamamışım falan:) ne yapmak gerekir bilmem ki :P daha mı az uyumalıyız acaba?
not:lazanya iyidir ya;) ama sen garfield olmamak için sevmemeye devam et :D

...hayal... dedi ki...

İnce bir hamur,kaşar peyniri ve kıyma hepsi de sevdiğim şeyler olmasına rağmen ben de anlayamıyorum lazanyayı sevmeyişimi.
Pazartesi dersler başlıyor bu tatil de bir ilk yaşadım ve özledim üniversitemi :)inşallah güzel bir dönem olur hepimiz için :)

...hayal... dedi ki...

bu uyuşuk ruh halinden kurtulurum yeni sömestr ile :)

Nisan dedi ki...

benim 2 haftam daha var tatilimin bitmesi için. inşallah değerlendirebilirim ben de :))

amin hepimiz için inşallah;)