12 Şubat 2011 Cumartesi

MİM


  Fiyonklar , eşyalarımıza hareketlilik veren güzel detaylar :) tanımlamamdan anlaşılacağı üzere severim fiyonkları.Nabrut'un beni mimlediğini görünce şöyle bir göz gezdirdim dolabıma ve tahminim altında fiyonga sahip olduğumu gördüm : ( annemin söylendiği kadar varmış dedim hep aynı tarz spor kıyafetler.Neyse fazla zorlanmadan bir kaç şey göz kırptı bana ;)
 Geçtiğimiz kış çok beğenerek almıştım bu eldivenleri :) severek de kullanıyorum.Biraz eskidiler ama olsun.(bu eldivenleri aldığımdan beri diğerlerinin pabuçları damda)
 Yukarıda görmüş olduğunuz hırka benim tarzımın bir hayli uzağında ama o da severek alınanlar grubunun bir üyesi ;) Bu hırkayı alışım annemi hem şaşırttı hem de yüzünü güldürdü :)
  Yukarıdaki zavallıcık benim iğneliğim(iğnelerim kaybolmasın diye delik deşik ettim biçareyi) .Evimize gelen hayal güçleri sınır tanımayan bıcırıkların yürekleri burkuluyor benim iğneliği görünce :) '''ayy çok canı acıyor olmalı'' nidaları yükseliyor.İğneliğimin başındaki fiyonklu tokayı da kızkardeşime almıştım bizim küçük hanım bir eşini kaybedince diğerini de iğneliğe bağışladı :)
       Veee sıra geldi Nabrut'un en beğendiğim fiyonklu eşyasına
 ben en çok kırmızı pabuçları beğendim :) eee ne demişler kırmızı olsun üç kuruş fazla olsun ;)

5 yorum:

nabrut fıdıllıoğlu dedi ki...

İĞNELİĞİ GÖRÜNCE ESKİ BİR TÜRK FİLMİ GELDİ AKLIMA.HANİ KADIN BÜYÜ YAPTIRIYORDU BEBEĞE İĞNEYİ SAPLADIKÇA SEVDİĞİ ADAMIN CANI ACIYORDU:)
ÇOK GÜLDÜM YA İĞNELİĞİNE BAYILDIM.

...hayal... dedi ki...

hehe :) bende izlemiştim sanırım o filmi ama benim iğnelikle ilişkilendirmek hiç aklıma gelmemişti :)

neval dedi ki...

anneler aynı şeylerden hoşlanıyor :)
hoşgeldin canım.yorumun için teşekkür ederim.yalnız senden önceki izleyicimle seni karıştırmışım(blog adı benzerliği)
o yüzden biraz sulu bir yorum yapmışım.
sorry

nilerk dedi ki...

selam,
iğnelğe ve kırmızı papuçlara bayıldım...

...hayal... dedi ki...

neval: hoşbuldum :) bende yorumu görünce Allah Allah dedim acaba tanışıyomuyduk diye düşündüm :) şimdi anlaşıldı durum ;) yıldızla ilgili tecrübelerinden istifade ederim artık :) sadece blog dünyasında değil yıldızda da çöm sayılırım :)
nilerk : teşekkür ederim iğneliğe söyleyeceğim iltifatlarınızı zavallının ıstırabı azalır belki :)