17 Şubat 2011 Perşembe

Yeni kararlar yeni başlangıçlar

     Pazartesi derslerim başladı ve ilk üç günüm çok güzel geçti :) uzuuun zamandan beri ders almak istediğim Nusret hocadan nihayet ders almayı başardım.Size biraz Nusret hocadan bahsedeyim  : 1968 İstanbul Hukuk mezunu ,çocukluğu Beyoğlu'nda geçmiş, üç darbeye bizzat tanıklık etmiş, Nusret hocadan ders almadıysan yıldızdan mezunum deme denilen, eski İstanbul türkçesi ile konuşan, insanda size dede diyebilir miyim? sorusunu uyandıran, yaşayan bir tarihçi :) An itibarıyla harika bir fikir geldi aklıma :Nusret hocanın her dersinden sonra o ders anlattıklarını yazacağım bloğuma :) hem benim için kalıcı olur hem de herkes yarar sağlayabilir :) evet bu fikri çok sevdim inşallah uygulamada da başarılı olurum.Aslında konu bu değildi başlayan yeni dönemle birlikte bir dizi karar aldım.Ve kararlarım:
1)ÖSS ye yeni adıyla YGS'ye tekrardan hazırlanıyorum ve bunun yanında üniversite de şu an okuduğum bölümde iyi bir ortalama yapmaya çalışıyorum hayatımdan dizi,sinema,arkadaşlarla gezme annemle uzuuun akşam çayları terimlerini çıkarıyorum : ( yaklaşan bahar ayları ile bunları uygulamam çok zor olacak ama ...inşallah başaracağım.




2)Geçtiğimiz sene ingilizce hazırlık okudum fakat bu sene derslerimi türkçe alıyorum haliyle ingilizcem günden güne köreliyor.Bu gidişata bir dur demek için ingilizce kitap okumaya başladım VAINTY FAIR(kibirli sarışın)  okuduğum kitabın ismi bakalım şimdilik iyi gidiyor bitirmek için son tarih 1 Mart .


3)Ve Nabrut'tan ilhamla yeniden pilates yazın bir buçuk ay kadar kursuna gitmiştim tabiii çok faydasını görmüştüm.Uzun uğraşlar sonucu perşembe günlerimi boşalttım evdeyim.Haftada bir gün hoca ile diğer günler de yirmi dakika kendim pilatese başlıyorum :)
        
              Anlaşıldığı üzere dolu dolu bir dönem beni bekliyor ben de dualarınızı bekliyorum :) karar almak kolay uygulamak zor.Hadi ben kaçtım malum yapacak çooook işim var .

5 yorum:

Khan Adem dedi ki...

Hım...
5 Fatiha okudum..

Yazı dilini sevdim.
Baya yoğunsun anlaşılan ama merak ettiğim.
Neden yeniden hazırlanıyorsun.

...hayal... dedi ki...

teşekkür ederim fatihalar için :)yeniden hazırlanma konusuna gelince çok kötü bir sınav geçirmiştim başörtüsü problemi vardı o zamanlar şimdi bir de gönül huzuruyla girmek istiyorum birinci sınıf konuları da lys konuları da paralellik gösteriyor ee bu da işimi kolaylaştırıyor :)

nabrut fıdıllıoğlu dedi ki...

ay ilham perisi olmuşum :)))
hepsi istediğin gibi olur inşallah.
karar almak bile yolun yarısı:)))
pilates maceralarını okumak isterim:)))

Khan Adem dedi ki...

Sanırım sen de ayse zeyneb'i takip ediyorsun..

Artık okuyucun oldum...
İyi bir okuyucu olduğum söylenir..



Anladım... ben de yeniden hazırlanmak istiyorum da...
1. sınıfım
şimdi girsem puanım düşcekti
2 de gircem
o zaman da 2 sene boşuna gitcek...
Karmaşık.. bir şey..
sen en iyisini yapmışsın..
2. sınıfta yeniden hazırlanmaktansa başlamadan bitirmek en iyisi...

...hayal... dedi ki...

Nabrut evet ilham perimsin :)yazarım işallah maceralarımı :)
bahreyn : evet bende ayşe zeynep'in takipçisiyim :)bu sene benim de üniversitedeki ikinci senem bence hiçbir zaman hiçbir şey için geç değil hayallerinin peşinden gitmeli nsan